2012. május 3., csütörtök

Fedők tárolása az újrahasznosítás jegyében I.

Életem során alig vásároltam műanyag edénytárolót, ennek ellenére töménytelen mennyiség van belőlük nálunk. Egyszerűen vonzza a szekrényünk (az tuti, hogy nem én), mint mágnes a vasreszeléket. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy kiterjedt családom szeret egymásnak a kedvenc ételükből kóstolót küldeni. Szóval a mi lakásunk a gyűjtőpont. Aztán egy ünnepi alkalommal összegyűlünk, majd a torta és ajándékozás után lezárásképpen mindenki kiválogatja a sajátját (abban nem vagyok biztos, hogy mindenki, és abban sem, hogy a sajátját :o)).
Igazság szerint leginkább a fedőkkel nem tudok mit kezdeni. Végül számukra találtam ki ezt a megoldást. És mi másban tárolhatnánk őket, mint ételtárolós műanyag edényben. Hiába, vonzzák egymást is :)!


A komplett építészeti remekmű, melyet malter helyett gyurmaragasztó és egy pár csavar rögzít az ajtóhoz.
Lakóink számára panorámás kilátás nyílik a sütőben pirosló kenyérre!
Kívánhatnék ennél többet, ha fedő lennék?


Részletesebb leírásért kattintsatok ide Kucorgó ÖKORGANIZÁCIÓ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...