2012. május 13., vasárnap

"Átplasztikázott" fél pár zoknim, azaz Fűfej uraság új ruhája

Ő az én kreálmányom. Volt Fűfej (őt boltban lehet kapni), aki szimplán csak fűfejként tengette életét. Gondoltam, megérdemli, hogy testet is kapjon, melyre a tökéletes alanyt egy tejfölös dobozban leltem meg. Aztán egy fél pár zokni és 3db gomb segítségével ruhát is varázsoltam neki. Így mostantól a Fűfej uraság címet viseli. Na jó, még némi frizura igazításra is szüksége volt, mert kezdett egyre inkább "szőrösödni" és farkasember benyomást kelteni. Miután elkészült, büszkén mutattam be Picinykéimnek, mire a nagyobbik megkérdezte: "Miért kellett neki a ruha? Fázott?" Na ja, érdemes nekik meglepit csinálni :)!





Ahhoz, hogy mit kezdjünk a nyakunkon maradt fél pár zoknikkal, találtok még jópár ötletet a Kucorgó ÖKORGANIZÁCIÓ blogon.

4 megjegyzés:

  1. Какая прелесть! :)) Замечательная идея, спасибо.

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)! Egyébként egyre inkább Einsteinre hajaz a szó elvont és eredeti értelmében is :)! Ja, és ő is üdvözöl, csak most épp azon töri a fejét, hogy m=c2.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...