2012. május 20., vasárnap

Borosdugóim további élete

A borosdugókban véleményem szerint számtalan további élet lakozik, miután fájdalmas búcsút vesznek a borosüvegüktől, és annak tartalmától. Alább be is mutatok pár lehetőséget, bár ha a négy kép közül a felső kettőt vesszük csak tekintetbe, akkor vagy nyitnom kell egy vinotékát, ahol minden vásárlónak vissza kell hoznia a korábban elfogyasztott bor dugóját, vagy nagyon-nagyon-nagyon sokat kell innom :).

Készítettek már belőle többek között lábtörlőt:

 
Pinned Image
forrás


Vagy hogy a szerintem legextrább ötletet se hagyjam ki, fotelt:

cork chair 3000
forrás

Most pedig jöjjön két ötlet arra, ha nagyon kevés bort fogyasztunk, és azok dugóit évekig gyűjtögetjük. Akkor készíthetünk belőlük karácsonyfadíszt:

forrás

Vagy ahogy én tettem, címkéket konyhai rendszerezés végett:



További leírást az elkészítéséről a Kucorgó ÖKORGANIZÁCIÓ blogon olvashattok.




4 megjegyzés:

  1. A Kucorgóra hogy lehet feliratkozni? Nagyon tetszik, szívesen olvasnám rendszeresen!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Orsi! Örülök, hogy tetszik a Kucorgó. A kedvedért ki is raktam az imént az oldalamra, hogy fel tudj iratkozni. Szívesen várlak!

    VálaszTörlés
  3. Feliratkoztam ;-)Látom, nem csak nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Igen, szerencsére vannak még egy páran ;)!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...