2011. február 27., vasárnap

Megunt felsők csillogóra újítva

Régi, megunt felsőimet hajtogattam mosás után a minap, mikor valami ihlet költözött a fejembe, " de unalmas egyszínű felsők ezek, valamivel fel kellene dobni őket".
És a gondolatot tett követte, elkezdtem kutakodni a varrós holmik között, mikor a kezembe akadt egy nagyobbacska táska: egy halom felvasalhatós flitter-gyöngyöt rejtet magában.
Gyorsan neki is kezdtem, össz-vissz félóra alatt meg is volt ez a három felső.
A legtöbb idő arra ment el, míg kitaláltam a díszítés mintáit, azután a vasalás már pikk-pakk ment is.





















2 megjegyzés:

  1. De jó ötlet!!! De ezek a kövek nem jönnek le hamar a ruhákról? Én eddig féltem ilyet venni....

    VálaszTörlés
  2. Én kaptam egy szatyorral, ezért mertem vele kísérletezni. :-)
    Nem jön le, ha rendesen rágőzölöd vasalóval . Kapargattam sokáig hátha lejön de ott maradt.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...