2011. február 9., szerda

Denevér jelmez

Ötletnek hoztam, hátha valaki még "gondban" van jelmezügyileg ;)
Egy pulóverből késztettem denevér jelmezt.
Könnyű elkészíteni, utána vissza lehet alakítani  és tovább hordható a pulóver ;)


Hozzávalók:
-egy pulóver
- egy nagyobb darab anyag (én egy bélésmaradékból készítettem)


A bélésből kiszabtam egy denevér szárnyat és 2db kisebb denevért a pulcsi elejére.


A szárnyat vékonyan beszegtem.
A kicsi denevért összevarrtam, az egyik oldalon középen bevágtam, kifordítottam, szélén letűztem, és belevarrtam a denevér szemeit, száját fogait. :)


Majd kézzel felvarrtam őket a pulcsira. 
Készen is vagyunk!


2 megjegyzés:

  1. Kitárt-karú suhanás indul! Betmeeeen! :o)

    VálaszTörlés
  2. Háh, ez tök vicces :)

    És ehhez mit szóltok:

    http://blog.juditu.hu/?q=oltozz_lady_gaga_jelmezbe

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...